23 Mars 2016.

Tjingeplong!
Nu händer det grejer vill jag lova. Kommer bli mer uppdatering om det den närmsta tiden framöver.
Nu är det 23 Mars. För fyra år sedan var jag höggravid och hade ingen aning om att om just två dagar så skulle jag bli mamma till en underbar liten son. Det där kanske lät lite dumt kom jag på nu, klart jag visste att jag skulle bli mamma, men inte att han skulle ploppa ut om två dagar. Var ju så jag menade. ;)
 
I år fyller lillorvar år på långfredagen. Den kommer vi att spendera med min fina kusin Elin och hennes dotter Kimberly på Djupadalsbadet, och sen beger vi oss till huset och firar med tårta och fika.
På lördag kommer resten av familjen och vännerna och firar lillskrutt, som är helt extas över att bli "stor kille, nästan som morfar". ;) Då blir det blandning av påskmiddag med kalas. Supermys! :)
 
Sen nästa vecka är det dags att gå på jobbintervju i Kumla. Spännande! Snart dags att lämna Örebro Kommun för gott. Sweet! Äntligen dags för ett nytt spännande liv tillsammans med älsklingen och våra två barn. En underbar nystart tillsammans för allihopa. :)
 
Nu ska här lagas lite mat tillsammans med Wallebus. :)
 
På återhörande! haha
 
 

Kommentarer

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0