5 Maj 2013.

Idag har dagen bestått av att umgås med trevligt sällskap. På förmiddagen hade jag och Walle dejt med Ida, och på eftermiddagen umgicks vi med Mor & Far. Mycket trevlig dag helt enkelt! :)) Och strålande sol har det varit hela dagen. Fantastiskt!! :)
 
Dessa två väggljusstakar köpte jag på en loppis igår! Kommer bli bra till mitt vardagsrum sen :)
 
Walles "superhemliga" frukost! Om man ignorerar mamsen så kaaanske hon inte ser... ;))
 
Gunga i parken med gudmor!! <3
 
 
En glass i solen är ett måste! Gillar tutti frutti kombinationen av färger!! ;) haha
 
Nu ska jag hoppa i säng!
Jobbdags imorrn! Börjar kl 7, vilket innebär att jag får gå upp 5. Så nu...spriiinga i säng!! :D
Natti natti!

Kommentarer
Från: Ramya

Myspys helg!! :D <3

2013-05-06 @ 12:25:24
Blogg: http://ramya.webblogg.se/

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0