11 Maj 2013.

Jaha, mycket har hänt den senaste veckan.
Jag och Walle har haft magsjuka, jag stapplade mig iväg på en ålandsresa DIREKT efter jag blivit frisk.
Det var jätteskönt att få komma bort från vardagen ett slag och få tänka på annat! Verkligen välbehövligt att få dansa loss lite! Jag hann lära mig foxtrot! Wihoo! Alltså fyfaan vad kul det är att dansa pardans! Jag ska fan hitta en bögkompis som vill börja dansa med mig! ^^
 
Walle var hos Ramya och Elias medans jag åkte iväg och lattjade på Östersjön! Så han fick också en minisemester!:)<3
 
Nu tänkte jag bomba med bilder i detta inlägg! hihi:)
 
Påväg till båten ser vi detta fina japanska körsbärsträd! :)
 
Vi åkte förbi gröna lund! Den högsta pinnen är den nya slänggungan! Fattar ni hur höög den är?! Så jävla Läckert!!! Den ska jag åka nångång!!! :D
 
Buffedags på kvällskvisten! (Alla är inte med på bilderna)
 
Tony Irving och Cecilia Ehrling var med på båten! :)
 
 
Jag i flummode i hytten!
 
Bilder från Walles minivacation;
 
 
 
 
 
Walle och jag mös i Sveaparken i fredags!:)
 
Ida bjöd på hemmagjord hallonpaj idag när vi var och hälsade på!! Det var så gott så jag kunde inte säga nej till en fika till senare på eftermiddagen!! hihih :* Tack stumpan!! Supergott! <3
 
 
 
På hemvägen var jag tvungen att ta kort på ett vårigt och soligt Örebro Slott! Mäktigt!
 
Såg ett fint träd som doftade ljuuuvligt på vägen hem!! Vart en rätt lyckad bild måste jag medge! :)
 
Fick en ny bikinitopp av Idiz också! Supersnygg och riktig ullis-stil! Tack bejbi! <3 :*
 
 
Sådär, då har jag bombat klart med bilder för denna vecka!
Nu ska jag ta en kvällscigg, sen mysa ner mig i soffan med vatten och riskakor! Gottigt! :)
 
Pussluss!

Kommentarer
Från: Ramya

bästa gullis!! :D <3

2013-05-13 @ 07:43:26
Blogg: http://ramya.webblogg.se/
Från: Ida

Sånt här gillas!! Mkt bilder :D duktig du blivit med uppdateringen, hoppas det var min spark i baken som hjälpte till lite ;) haha nejdå men så kul att läsa lite nytt :) tack själv för sällskapet!! Och bikinin stod ju lixom typ ULLIS på!! <3<3

2013-05-13 @ 11:35:23

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0