6 April 2013.

Lite bilder från senaste veckan!! :)
 
Vååår-feeling!! :)
 
 
Frukost på Java med denna donnan! ;)
 
Första kaffet på uteserveringen. I Ramyas fall blev det en kopp Te! ;)
 
Igår åt jag fiskgratäng! HAHA! Men fyfan vad gott det var!! :D
 
Fjårtizpic!
 
 
Idag har jag & Walle varit på Marieberg tillsammans med Ida & Ramya! Mycket mysigt, men tråkig som jag är så tog jag tyvärr ingen bild! hihi får bli nästa gång!
 
Nu ska jag ut och röka på balkongen innan det är dags att hämta kvällens tvätt!
C ya! :)

Kommentarer
Från: Ida

Såååååjaaaaaa!! Meramera inlägg hihi PUSS BÄSTIIIIIZ <3

2013-04-08 @ 11:30:00
Från: Ramya

hhihi Mysigt :D

2013-04-09 @ 10:29:27
Blogg: http://ramya.webblogg.se/

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0