24 April 2013.

Jisses vad mycket ärenden jag har haft idag!
* Lämnat Walle på dagis.
* Ätit frulle hos Ramsing.
* Varit på Rostahemmet och fått sommarens schema.
* Bokat in ett SSK-möte.
* Bokat in Treserva-utbildning.
* Ringt Ädelgården angående nattjobb.
* Hämtat Walle på dagis.
* Städat I köket.
* Och nu på kvällen tvättas det.
 
Tycker jag har varit rätt så effektiv idag ändå! :)
Imorgon kommer Seija hit. (Walles farmor)
Hon ska ha Walle här hemma hela dagen, medans jag ska fixa fler ärenden.
 
Nu ska jag plinga Ida snart, för att ta våran gemensamma kvällscigg!
Sen ska jag glo på tv en stund tills det är dags att springa ner och hämta tvätten!
 
Morsning korsning!:)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Från: Ramya

stålmamman :D <3 <3 Du är så duktig!!

2013-04-25 @ 09:31:57
Blogg: http://ramya.webblogg.se/

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0