21 April 2013.

Igår var Ida här och mös med mig och Walle! :)
Vi solade på balkongen och drack en kopp kaffe och åt citrontårta! Mumma!
 
 
 
 
Idag så har jag bara tagit det lungt, känns hemskt att vara inomhus idag när det är så fint väder ute. Men känner mig inte riktigt på topp idag. Har ont i kroppen, vet inte om jag håller på att bli sjuk eller om jag bara är galet eftertrött! Återstå att se imorrnbitti, om det är bättre eller sämre!
 
Imorgon ska jag träffa mamsen och äntligen få kolla på min lägenhet!! Wiiie!! :)
Ramya ska vara barnvakt åt Walle en liten stund medans vi är iväg! Tack gumman för hjälpen! <3
 
Nu ska jag dricka upp min kopp kaffe och sen ta en liten puff på balkongen!
 
C ya!
 
(Måste bara ladda upp en bild på Walle som Ramya tog när vi var och handlade på Willys häromdagen! Haha ungen var så trött så han somnade på vagnhandtaget!!!! hahaha)
 
 

Kommentarer
Från: Ramya

så mysig helg du haft!!! Hoppas kroppen blir bättre!! Walle och jag hälsar till dig här på bloggen :D <3 <3

2013-04-22 @ 14:24:43
Blogg: http://ramya.webblogg.se/

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0