30 Oktober 2012.

Igår var en hektisk dag. Hade fullt upp från 7 på morgonen, till 21 på kvällen!
Walle vaknade kl 7. Skulle möta mamma utanför entré kl 10. Sen blev det en liten stanrunda. Jag frågade mamma för ett tag sedan om inte hon och jag kunde julpynta. (Jag är ju så jädrans julsjuk av mig, så jag bara älskar sånt! Kommer nog aldrig växa från julen.. hihi) Så vi handlade lite pynt på idé & hobby. Nästa steg blir att hitta ett datum som passar oss båda. Sen blir det glögg, pepparkakor, julmusik och PYSSEL!! Myys med bästa mamma alltså! ^^ hihi
Blev naturligtvis en Chai Latte på Espresso House också! Bästa Chai Latten i stan ju!! ^^
 
 
 
Kl 18.00 var vi bjudna på 25-års kaffe hos Ramya! Tänk att hon är hela 25 bastar! Vi har ändå känt varann sen vi var 16! Vad fort det går!! Och snart är hon gift också!! hihi ^^
Det var jättetrevligt, kul att träffa folk man inte sett sedan i gymnasiet! :)
 
 
 
 
 
 
 
Vid 20.00 var vi dock tvungna att åka hem. Lillen var otroligt tjinkig, så vi åkte hem och nattade honom! Trodde vi ja!! Han har haft en jättejobbig natt! Typ inte sovit alls pga tänderna som oturligt nog tydligen tänkte ta och ploppa ut alla på en gång!! Stackars lilleman vad vi lider med honom!! :(
Det värsta är att som mamma (eller pappa) så hör man direkt att det är ett annat typ av skrik än vad man är vad vid att höra. Och då vet man att något att galet.
 
Idag ska jag gå över till Ramjus en sväng.
Trevlig tisdag allihop!
 
---------------------------------------------------------------------------------------
 
Blev så att jag umgicks med mamma en sväng på förmiddagen. Vi tog en fika och pratade en massa!! Myys!! <3
Sen så gick jag till Ramya, och där var även Cattis Jernberg för att fira Ramya i efterskott. Var trevligt att pratas vid lite allihopa :) När vi hade snackat en massa skit, blev jag och Ramya hungriga så Ramya bjöd mig på Saigon! Tack gumman!! Supergott med thaimat!! MUMMA :D
 
(Walle: Uhh..va det blixt på den där kameran mamma?!)
 
 (Man blir trött av att busa med Ramya..)
 
Nu så jobbar Sebbish, så det är bara för mig att ladda för ännu en natt med tandont för lilleman :'(
Usch vad jag lider med honom!! Mammas gulleplutt! Det skär så bedrövligt i hjärtat av att veta att han har så ont och att Alvedonen inte hjälper! Hoppas tandhelvetena ploppar ut snart!!!!
Ska passa på att lägga mig nu så jag kanske hinner sova 1-2 timmar, nu när han ändå fick en supp! Om jag ska ha någon chans att hålla mig vaken inatt!!
 
Oh lord... help me.. vad trött jag kommer vara imorgon runt 14-15... >_<
 
 

Kommentarer

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0