5 November 2012.

Vill börja med att gratulera Ida Eriksson på din 24-års dag!!! GRATTTIIIS GUMMAN!! <3 Hoppas du får en jättefin dag med tårta och paket!! :D <3
Nästa år blir du vuxen på riktigt och närmare 30 än 20.. ;) hihi <3
 
Är så glad att jag har och har haft dig som vän såpass länge.. Vi lärde känna varandra i ettan liksom, hur gammal är man då? Typ 7-8 år?! Och idag är vi 24! Helt sjukt! Älskar dig gumman! <3
Vore I N G E N T I N G utan dig! :*
 
 
Förövrigt då?! Ja, jag har ju fått en såndär briljant fixidé som bara jag kan få att färga håret lite sådär impulsivt.. Vill va fin till Ramya och Elias bröllop! Såg nämligen Sanna Nielsen i Doobidoo för ett tag sedan och tyckte det såg sjukt kvinnligt ut med blont och kort hår. Så när jag var med Ida på stan för någon vecka sedan så köpte jag Jane Hellen Mood blondering X-tra! Det var nån ny blondering som var extra bra om man var mörkhårig eller brunett. Funkade rätt så bra faktiskt, men det krävs en omgång till. Är lite för kycklinggul för att jag ska trivas.. ;) Måste väl dock låta håret vila några dagar.. så jag tänker ju inte gå utanför dörren utan mössa kan jag ju meddela.. Men jag tror det kommer bli görsnyggt sen när det är klart!! :D
 
(Bjuder på fjollbilden nedanför..Men såhär ser det iaf ut för tillfället)
 
 
Nu ska jag passa på att powernapa, Wallebus sover nämligen! yaay! :)

Kommentarer
Från: Ida

TACK GUMMAN <3 vad skulle jag göra utan dig?! Älskar dig! PUSS <3<3<3<3<3

2012-11-05 @ 12:36:48

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0