11 November 2012.

Idag var det fars dag. Alla Pappor i mitt liv har blivit smått firade :) Både MIN pappa och Walles pappa! :)
Och dagen till ära så var lillskrutt finklädd och grejer :)
 
 
Själv har jag fått en flaska silverschampoo från Ida!! Den räddar verkligen mitt liv!!! Nu kan jag gå ut på stan utan att skämmas! Och mer ljust ska det bli! wiie! Trivs för första gången verkligen R I K T I G T bra i blont! Det blonda är definitivt här för att stanna. Jag känner mig 1. yngre, 2. Fräschare (Ja, ibland får man låta skenet bedra), 3. Snyggare! Så ja, riktigt nöjd börjar jag bli! Känns kul att gå på Ramyas bröllop snart också!! Wiie :D
 
 
Nu ska Fröken Ulrika lägga sig! Ny dag imorgonatt se fram emot!
Pussiluss!:)

Kommentarer

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0