18 Mars 2012.

Igår var jag hos Cattis och fick träffa flickorna en liten stund. Dvs Catrine (ofc), Hanna & Ida! Såå mysigt att få träffas alla 4 igen! Snart så kommer Walleballe också, så man kan ses lite oftare (då jag inte behöver vara så rädd att han ska ploppa ut så fort jag rör mig utanför dörren! hihi).

12 Dagar kvar idag! :love: Men jag har på känn att han kommer att komma tidigare. Får se om jag har rätt eller fel. ;)

Idag har vi fått hem barnvagnen och bilbarnstolen också. Känns sådär skitbra måste jag säga!! Nu är det bara för honom att komma. Vi är laddade till 1000! Kläder och säng är också på sin plats! Wiiie!! :D
Nu väntar vi bara på att mamma och pappa ska hämta alla sina grejer dem har här så vi kan fixa iordning allt i barnrummet! Blir nog skitbra!! :D

Vill tacka Ida också! Hon vet varför! :love: Love Love LOVE till henne! :love:





Imorgon kommer Min lilla Ramjus hit! Myyyyys! Har inte sett henne på år och dar nu (känns det som) Tur att jag inte överdriver liksom... hahah ;) :love:

Nu ska jag ta mig en päronsplit och kolla på Vem Vet Mest.
Pensionärsvarning på mig. Ding Ding! Mohahah :P




Kommentarer
Från: Ida

<3<3<3

2012-03-18 @ 23:46:14
Från: Ramya

Va mysigt du haft det :D Idag ses vi :) <3

2012-03-19 @ 08:23:31
Blogg: http://ramya.webblogg.se/

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0