7 Februari 2012.

Hittade ÄNTLIGEN en bild jag letat efter jättelänge! Och det visade sig att jag hade den sparad på datorn.. vilket känns typiskt då jag letat som en galning efter den på nätet. Men men, jag är glad att den är återfunnen! Skulle faktiskt kunna tänka mig att göra en stor tavla av denna bild då den tilltalar mig på nått konstigt vänster.



Igår så var jag med mamma till marieberg!
Det var mysigt att bara fika vi två! :)
Precis vad jag behövde kände jag!
Bara en lugn eftermiddag/kväll!

Imorgon ska jag förmodligen ut och övingsköra med min älskade sambo.
Måste greja det där med körkortet nu när vår lilla ängel kommer till jorden.
Mamma Ulrika kommer vara alldeles för lat för att cykla med Walleballe till dagis.. ;))



Apropå ingenting...


Gissa vad!!!

Shit ante toilich=vad?
grejer o gerjer=vad?
Gay du e=vad?
O grejer=vad?
Lukta bajs smaka bajs=VAD?

Om du gissar rätt på alla ovanstående så kommer Sebastian bjuda dig på en lyxig middag!
För det sa han nyss ;))


Nu ska jag sova! Godnatt!

Kommentarer
Från: ida

HAHA WTF?! du har en liten knasig sambo tycker jag ;) puss stumpan, ha en underbar dag <3 vi måste höras om morgondagen!

2012-02-07 @ 08:29:24

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0