3 Februari 2012.

Igår var man på MVC, fick sällskap av söta lilla Ramya!
Och allt visade sig vara bra! Magen har växt 2 cm sen förra veckan!
TACK GODE GUD!
Han har ju inte växt på 3 veckor, så jag var jätteorolig igår när jag lade mig ner på britsen.
Men nu ligger han på kurvan igen, så det känns jätteskönt att min lilla kille mår bra!

Imorgon går man in i vecka 33, snart dags!
Börjar bli väldigt nervös helt ärligt!
Att föda alltså.. Men men, det ska nog gå bra! ^^

Ikväll kommer Ramya hit.
Dags för tjejkväll!
Då kanske det kan bli lite bakning av något slag!
MYSFREDAG!

Älskling jobbar tyvärr.. :(

Skulle gått med Ida på stan idag också, men med tanke på att lillkillen valde att sparka hela jäkla natten på mina revben så har man sovit typ 0 kan jag säga.. Så jag somnade väl tillslut runt 9-10... yeeaah! Är lagom mör idag! ;)) Så stan med Idiz får tyvärr vänta tills en annan dag! Men det som är så bra med henne är att hon förstår läget! Bäst är hon! <3

Nu ska vi snart äta anka, ris och champinjonsås!
Lyxigt värre! Inte varje dag man (har råd) äter anka menar jag..hahaha..


Trevlig helg allesammans!

Kommentarer
Från: Ramya

Anka :D haha Mys <3 Ses snart <3

2012-02-03 @ 17:52:18

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0