Till världens bästa kille! <3







Jag älskar dig Nimo!
Av hela mitt hjärta.
Du är den bebis jag alltid velat haft.
Du har varit en vän som gett mig enorm styrka vid svåra och jobbiga stunder.
Du har alltid fått mig på bra humör med din gosiga personlighet!
Vi räddade dig en gång från ett hemskt hem.
Och du räddade mig förra hösten när jag mådde som sämst.
Utan dig hade jag inte suttit här idag!

Jag vet inte hur jag ska fortsätta allt utan dig!
Du är ju min lilla ögonsten!
Jag hoppas att du och mormor får det helt underbart i Nangiala!
Hon kommer bli så lycklig att få se dig igen!
Du kommer bli så väl omhändertagen av henne!
Med massa goda köttbullar såsom hon brukade skämma bort dig!
PUSS MIN LILLA PRINS!!
Du kommer alltid, alltid och ALLTID finnas i mitt hjärta!!!! <3
I will miss you...like hell!! ;'(


Kommentarer

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0