Knark; Te!

Jaha, ska snart ut en sväng med mamma!
Ska bli skönt att komma ut och få lite luft känner jag.
Har typ vart instängd i en vecka nu.
Inte för att jag har mått så särskilt bra, men ändå.

Det är dessutom världens finaste väder ute, förut var det + 9,8 C ute..
Men det är ju såå jävla typsikt.
Det är ju enbart för att jag är sjuk. 

Kollade på nätet förut, och jag har symtomen till bihåleinflammation.
Så imorgonbitti blir det att ringa vårdcentralen, så man kanske kan få penicillin.
Känns som att detta är nått staff, snälla gode gud; vad har jag gjort för fel?
Kan du inte staffa mig på nått annat sätt istället?
Vill vara frisk... typ NU!

Jag som skulle till Sthlm imorgon också.
Blöö.

Nej, nu blir det dagens trettiosjunde kopp te.
Hej hopp!


Kommentarer

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0