1 Juni 2010.

Idag har jag köpt två nya par skor! Wonderful!
ÄLSKAR SKOOOR! Tror det är det roligaste som finns att handla!
Så det blev iaf ett par svarta gladiatorskor och ett par svarta klackskor som man kan ha till klänningar i sommar! det blir nog finnemang!

Veckans Schema!;

Onsdag: Jobba
Torsdag: Jobba
Fredag: Kolla Benjamins student, sen Sthlm!
Lördag: Sthlm
Söndag: Åka hem


Känns som att det blir en kul vecka trots allt!

OCH JUST DET!!
NU SKA NI FÅ HÖRA EN BRA NYHET!
Jag har slutat röka! Har inte rökt på 2 dagar nu!
(Och ja, jag klättrar på väggar, men nu fan måste jag sluta! Det ska gå!!)

Så istället har jag tänkt att ta upp min träning igen, så jag får lite annat att tänka på!
Eehh.. får se hur detta går! Men jag har iaf sagt till Robin att jag inte får röka i helgen IFALL jag skulle få återfall! haha ;-)

Nej, nu ska jag sova!
Take care!
PÖSS

Kommentarer

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0