Nytt jobb!

Yes, började på ett nytt jobb idag!
Mediakonsulterna. Det är ca 30 personer som jobbar där, vilket gav det en mysig stämning överlag.
Det gick riktigt bra. Började tsm med 3 st andra personer också. En från Kolsva, en från lindesberg och en från Hjärsta ;)
Han från Linde har lovat mig att få bo hos honom en natt eftersom att han ska visa mig hur utelivet ser ut på typ Bellman, tror jag att det hette! haha, så det ska bli kul.

Trivs riktigt bra, skön stämning och alla är jättetrevliga!
Kunde faktiskt inte bli bättre.
Nu ska jag visa att jag är en jävligt bra säljare också! Försöka kan man ju alltid ;D

Men nu ska jag fortsätta och läsa min New Moon bok!
Godnatt!

Kommentarer
Från: Ramya

Gratttis gumman <3 Du är en duktig säljare :D Massa lyckokramar :D Pusss <3

2010-01-14 @ 18:05:53
Blogg: http://ramya.webblogg.se/

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0