31 Maj 2013.

Jag i arbetskläder på mitt nya jobb!:)
 
Gullegosen gungar i sommarvädret! :)
 
 
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Är jättedålig på att blogga just nu, så det är därför det blir mest bilder här.
Men det har sina förklaringar. Jag är mitt uppe i en flytt + att jag precis har fått jobb.
Och därimellan ska jag sköta vardagsbestyren också. :)
 
Idag var Walle iväg till bvc, och fick lämna blodprov. Han var såå duktig min lilla snutte!! Han sa ingenting när de stack honom. Dessutom skulle de ju "mjölka" ur varenda bloddroppe de kunde få, och de tog säkert 10 min. Han var tyst och stilla hela tiden. Det tycker jag är ruskigt bra gjort utav en 1 åring! *Stolt Mamma!*
 
Senare kom beskedet... Han är gluten- OCH laktosintolerant!! :(
Min lilla prins! Inte konstigt att han haft ont i magen de senaste två månaderna!
Magsjuka in my ass!!!
 
Så nu blir det att ändra kostvanorna för honom helt!
Gäller för mig nu att vara på min vakt, och inte glömma bort att han är allergisk.
Är lite smått nervös över hur jag ska klara detta faktiskt.
Men som de flesta har sagt, att det finns ju så mycket mer nu än för några år sedan.
Så jag hoppas att jag lär mig! :)
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Efter läkarbesöket så åkte Ramya, jag och Walle till Marieberg! Där gjorde vi lite fynd till Wallebus. Av Ramya fick han de silversvarta skorna och koftan! Tack Moster!!! <3
Sen blev det badshorts, solhattar, och 2 par skor till. Den blåa mössan och de blåa skorna ska han ha på min kusin Mickes bröllop imorgon! :)
 
Nu ska jag packa ner lite DVD-filmer, sen blir det läggdags!
Häpp!

Kommentarer
Från: Ramya

Bästa killen ju!! <3 så duktig o du kommer klara hans allergi galant hjärtat!! <3 pussa Walle från oss!!! <3

2013-06-03 @ 16:34:10

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0