31 Mars 2013.

Nu var det minsann ett tag sedan jag skrev någonting sist! I måndags fyllde Walle 1 år! Helt sjukt vad tiden har gått fort! PÅ måndagen firade vi bara lite hemma med familjen, och dagen till ära så fick man en chokladmunk! (Ja, mamma orkade verkligen inte baka tårta då också.. haha, den fick bli idag istället!)
 
 
Och idag var det 1-års kalas med hela tjocka släkten! :D haha
Det var fullt hus här på Hagmarksgatan kan jag meddela! Walle fick mycket fina presenter och vi tackar ALLA som kom idag för att dem ville fira min älskade lilla prins! <3
 
(Bilderna jag lägger upp nu är tagna från Ramya! Hade fullt schå med att mingla och tänka på att kaffekannan alltid var full, att kakorna inte tog slut på fatena osv, så jag hann inte ta några foton!)   :(
 
Cookiemonster cupcakes! (Är lite stolt över dem faktiskt.. hihi)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Paketöppning.. Såå spännande.. :))
 
Walle fick ett jättefint album av Ramya och Elias med bilder från Walles första år. I albumet var det även mycket fina och söta texter!! TACK snälla ni! <3
 
Födelsedagsgossen!! :)
Grattis hjärtat! Mamma önskar av hela sitt hjärta att du hade en bra dag! <3
 
 
Nu ska mamma gå och lägga sig, för nu är jag helt slut!
Gotten nacht! ;)

Kommentarer
Från: None None

Bästa ullis!! Du har varit så duktig och jag tror Walle uppskattade dagen du gjort för honom <3 <3

2013-04-01 @ 13:39:20
Blogg: http://ramya.webblogg.se/

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0