21 Mars 2013.

Idag har jag skrivit på nya lägenheten! Så snart blir det flytt för mig och Walle :)
Vi fick en trea, så det känns jätteskönt. Lillen får ett eget rum, och mamma får ett sovrum! Toppentoppen :)
Har inte haft ett eget sovrum sedan jag bodde hemma hos mor & far. Känns sjukt mysigt att få inreda det precis som jag själv vill ha det!!
Och Walle ska få en Racerbilssäng har jag bestämt. Punkt slut punkt. hihi
 
Här kommer flumbilder från mig och Walle idag!
(Walleman blev febrig efter vaccinationssprutan, och det enda som fick honom att sluta skrika var blixten på mammas kamera.. därav 1 miljard bilder.. Ibland får även mammor dra till med drastiska åtgärder för att få njuta av några minuters tyyssssstnad..) HAHA
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Från: None None

Så söta ni är <3 <3 <3 <3

2013-03-25 @ 10:47:57
Blogg: http://ramya.webblogg.se/

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0