23 Januari 2013.

Bra vecka detta här!! :)
Häromdagen var jag inne på mitt GAMLA dagjobb, och hörde om dem behövde ha folk! Det behövde dem egentligen inte, men dem ville ha tillbaka mig! Så jag fick komma tillbaka! Grymt skönt tycker jag! :)
 
Idag ringde jag angående Walles dagisplats. Vi hade sökt ett dagis på samma gata som vi bor på, men där fanns det ej plats, så vi blev tilldelad ett annat dagis som ligger åt HELT FEL HÅLL!! haha, så jag ringde till kvinnan som var ansvarig för detta och förklarade hur det låg till, att det blir helt fel väg för mig att lämna walle på just det dagiset om jag sen ska till mitt jobb som ligger åt motsatt riktning! Så efter lite samtal till höger och vänster fick vi nu ett dagis alldeles i närheten! Känns ofantligt skönt att ha det avklarat! Så där börjar min lilla skrutt redan i Mars! Tänk vad tiden går fort ändå! Ett år sedan man va rätt så gravid! :)
 
Runt lunch drog jag till Ramya!! Mycket skitsnack blev det över koppar med kaffe och te!! Så himlans myspysigt att ha henne att träffa på dagarna!! Min bästa chokladbruna systeryster! :) <3
 
 
 
You say you can see right through
Oh baby, so can I...
 
 
 
 
NU - läggdags!
 
 

Kommentarer
Från: Ramya

Bäst i världen är du <3 <3 <3 <3

2013-02-12 @ 12:42:24
Blogg: http://ramya.se

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0