25 Februari 2013.

Idag blir min älskade son 11 månader!! Helt otroligt vad fort tiden går!!:)
Tack vare honom så står man ut med livet när det är som värst, och orkar gå igenom en massa saker som man kanske inte hade orkat annars!! :)
 
Älskar dig lillskrutt!! Och om ca 3 veckor är du stor och får börja på dagis!! wiiie :) <3
 
 
Idag så har Walle & jag uträttat lite ärenden, sen träffade vi Ramya på stan! Hon bjöd på både mat och fika! Min lilla guldklimpa!! ;) <3 Var så mysigt att äntligen kunna ses igen!! HATAR att vara sjuk!! ;(
 
Ikväll kommer Ramya över och umgås med mig!! Wiiie!! :)) Myyspyys och skitsnack står på schemat!! haha ;p
 
Nu ska jag sega en stund innan det är dags att väcka lillorvar! ;)
 
pusshej!

Kommentarer

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0