8 April 2013.

Idag började jag äntligen att jobba igen!!
Har sovit som en kratta inatt på grund av nervositet. Känns som jag bara har vridit och vändit på mig för att kolla vad klockan var!! Man blir så stressad av att veta att man måste upp tidigt, haha!
Men dagen gick mycket bra. Känns skönt att vara igång i någon slags rutin igen. Skönt att få tjäna sina egna pengar istället för att vara beroende av försäkringskassan! hihi :)
 
Träffade Idiz under dagen också, då hon jobbar på Rostaskolan, en skola alldeles intill mitt jobb! Så det var mys! Känns som the-good-old-days igen!
 
Efter jobbet drog Ramya och jag och hämtade Walle på dagis, sen blev det en snabbis ute på Marieberg!:)
 
Har ringt min bovärd idag också! Och han ska ordna så jag kan titta på lägenheten jag fått! Har ju inte kikat på den än, men vill gärna veta lite vilka tapeter och hur man kan möblera osv! :) Så han skulle återkomma när han visste mer! Gud vilken trevlig bovärd jag kommer få btw!!!! När han avslutade samtalet med mig sa han "sköt om dig!". Vilken bovärd gör det numera? Cred till honom som gjorde mig lite extra glad idag! :)
 
Nu ska jag äta lite, och sen ska jag väcka Lilleman så han inte sover för länge. Han måste ju sova inatt också. Hihi!
 
byyyee
 
 

Kommentarer
Från: Anonym

Bra jobbat guuurl!! Mera träffar på rosta kommer det bli!! Var och varannan dag när du jobbar kan jag tänka mig :)) puss gumsi <3

2013-04-08 @ 17:55:22
Från: Anonym

Gulle gullis! Kul att jobbet är igång igen ;) <3 <3

2013-04-09 @ 10:28:44
Från: Ramya

Duktig du är Gullis :D <3 <3

2013-04-09 @ 12:50:02
Blogg: http://ramya.webblogg.se/

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0