28 April 2013.

GALET!!! Idag har jag haft konsert tillsammans med SWICCO-kören jag är med i. Och Magnus Bäcklund sjöng med oss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wiiiie!! Det var superkul att få sjunga tillsammans med sin stora idol!! Och pratade med honom gjorde jag också!!
Så idag kommer jag somna mycket nöjd och glad!! :D <3
 
Tack också till Ida som skjutsade runt mig och kom och hjälpte mig med Walle medans jag sprang här hemma och gjorde mig iordning!<3<3
Och tack till Ramya och Elias som var barnvakt så jag kunde gå iväg och ha denna roliga stund!! <3<3
Ni är bästbäst utan protest!! <3
 
 
 
 
 
Nu ska här sovas! För imorgonbitti vankas det jobb!
Hej hopp! :))

Kommentarer
Från: Ramya

hihi :D så glad för din skull!!! Detta behövde du!!! :D <3 <3 <3

2013-04-29 @ 19:19:48
Blogg: http://ramya.webblogg.se/

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0