19 April 2013.

Idag har jag umgåtts med Ramya hela dagen! Vi var ute till Marieberg & IKEA. Köpte en stjärnlampa till Walles nya rum som han kommer få när vi flyttar 1 juni. Sen köpte jag två st filtar som jag ska ha på soffan i vardagsrummet! Kommer bli asabra! :) Är jättetaggad för att inreda en alldeles egen lägenhet! hihi ^^
 
Sen åkte vi hem till mig och bara myste och kollade på lets dance! :) Mysigt!
 
Wallemannen var naturligtvis med hela dagen!
Han var dock helt slut när vi var påväg hem, så han toksomnade i bilen!
Fick några riktigt läckra bilder! hihi
 
 
 
 
Nu ska jag sova!
Hepp!

Kommentarer
Från: Ramya

Pusss <3 <3 <3

2013-04-21 @ 13:08:54
Blogg: http://ramya.webblogg.se/

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0