18 April 2013.

Idag har fröken Ulrika storstädat, packat lite inför flytten & lagat mat! Sen var det dags att hämta lillen på dagis, för att sedan gå hem och käka! :)
Jag och gossen har haft en riktig mysdag! Nu på kvällen sprang vi iväg till Willys för att handla chips. Så han fick faktiskt några innan det var dags att hoppa i sin renbäddade säng :) tihi!
 
 
 
 
 
Vilket jävla skitväder det har varit idag då!! UsscH! Men det var skönt att vädra lägenheten, för det blev ju friskt här inne väldigt fort ^^
ååh, jag gick iväg och köpte chips ju, men nu är jag ju sugen på Singoalla!!!! Bara för att Ida köpte sådanna häromdagen när hon kom på besök! Hon måste fanken ha väckt upp mitt Singoalla-sug! :P
Tack för den liksom min bästa Idiz-fridiz!! haha <3
 
Nu ska jag mysa ner mig framför tvn, och gotta mig med gott samvete. Jag förtjänar faktiskt en myskväll efter allt jag gjort idag!!! (Intalar mig själv det iaf..)
 
Pusshej!

Kommentarer
Från: Anonym

Men PLUTTEN!!!! va söt och underbar han är, min finaste gudson<3

Du behöver inte intala dig nånting, KLART du är värd en myskväll för dig själv, det förtjänar du varje kväll! Vilket du kommer få mkt mer av efter 1a juni!! <3<3

2013-04-18 @ 22:57:24

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0