25 Oktober 2012.

Imorse när jag vaknade var inte storälskling och lillälskling hemma (kl var då ca 8.00), så jag bestämde mig för att ta tillvara på tiden och lägga mig och sova igen. När dem kommer hem så får jag frukost på sängen och blommor!! BÄSTA!! Ååh, vad mysigt det var! :)) hihi
 
 
Sen efter vi käkat frullebulle åkte vi alla till soptippen i mellringe och kastade en massa gamla möbler som har blivit ståendes här hemma. Såå sköönt att bli av med allt skräp! hihi :)
Väl på eftermiddagen så ringde Ramya och undrade om jag ville på stan- Och jag hade typ nada att göra så jag svarade självklart JA!
Det blev några drinkar och flum innan vi åkte hem! En mysig dag för att sammanfatta det helt enkelt! ^^
 
 
 
(Bild lånad av Ramya)
 
Nu ska jag mysa med min stora älskling! Ha en trevlig torsdagskväll allihopa! SKÅL (från en mamma som är lättpåverkad efter typ 2 drinkar) haha!
 

Kommentarer

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0