15 Novemeber 2012.

Vad denna vecka har gått fort!!
Imorgon kommer farfar Urban och hämtar vår lilla goding. Sen bär det av till Karlstad för Walle.
Urban och Monica ska vara barnvakt hela helgen. Blir kul för Walle att umgås med sin farfar och Monica!! :)
 
Haha, men det är första gången jag lämnar bort honom så länge och till en helt annan stad!! Känns lite nervöst.. Inte för att jag tvekar på att han kommer att ha det bra, för det vet jag att han kommer!! Men jag är nervös för mig själv.. Hur ska jag klara mig utan att pussa och mysa med lillgrabben... i 2 ½ dagar och nätter!!! CRAZZZY, vad nojig man blir som mamma! ;p hahahah!
 
På Lördag är det dags för bröllop! ÄNTLIGEN! Som vi har längtat! Kan börja ana att en viss nervositet har smugit sig på både hos Elias och hos Ramya också! hihi! Men vad dem måste längta!! :D <3 En stor dag för dem, där vi får äran att vara med och fira! KUL! :D
Det som känns lite extra kul är att de har blandat ett syrianskt bröllop med ett svenskt bröllop. Så jag tror att det blir ett helt unikt bröllop, ska bli så kul att få se Ramya i kyrkan när hon kliver in och ca 250 pers stirrar förbryllat på hur fin hon är!!! :D
 
Nu ikväll så händer det inte så mycket. Sebbe jobbar, och själv så ska man försöka packa det sista åt lilleman så man inte glömt nått viktigt eller så.. :p
 
A tout l'heure! :)

Kommentarer
Från: Amanda

Ha så kul på bröllopet & njut av att vara "barnfri". Pusss<3

2012-11-16 @ 17:55:10

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0