4 Mars 2012.

Sådärja! Då har man kommit in i nya lyan i Sörby! Känns fantastiskt!
vi trivs och känner oss som hemma. (Och då är det fortfarande MASSOR av kartonger och grejer kvar här)
Grannarna i trappen är supertrevliga och lättsamma! Och man känner sig verkligen trygg när man går ut med hunden sent på en lördagskväll.

Och att HELA lägenheten är nyrustad känns så fräscht. Från att ha haft en liten sketen etta i Varberga till en såhär fin trea nära stan är så fantastiskt uppiggande. Tänk er en Ullis som går runt och ler hela tiden oavsett vilket rum hon kliver in i.

Ska lägga upp bilder under veckan när allt börjar komma iordning tänkte jag.

Ikväll så ska jag skruva ihop Walles säng och ställa den intill våran. Sen ska babykläder fixas och läggas in i hans byrå! :)
Vissa delar av uppackningen är alltså väldigt kul och spännande! :D

Såg förresten på facebook att Mimi fick bebis igårmorse!! Massa grattis till henne!! Och ni kan ju gissa hur mycket man längtade då när man liksom inser att det snart är min tur. Jag vet att jag är gravid och allt det där, men det är ändå så svårt att förstå att man kan ha en liten vacker varelse inuti sig. Åååh, längtan är enorm!! :love: :D

Nu ska jag fortsätta packa upp lite badrumsgrejer!
På återseende!
Trackback
RSS 2.0