20 Mars 2012.

Endast 10 dagar kvar! :love:
Nu kan det verkligen ske när som helst!!!
Det gick upp för mig idag!
Jag säger som Ranelid; Herrrrrrrrrrrrrreguuuud! :P hahah!
Satt nyss och kikade på bilder från Idas och min Turkietresa vi gjorde i höstas, och bara ca 3 dagar innan vi åkte fick jag beskedet att jag var gravid, så under den resan mådde jag såå extremt illa! Det enda jag i princip kunde äta var gröna oliver, pommes och bröd (utan smör). Vi hade all inclusive, men det var i stort sett det enda jag fick ner, under en hel veckas tid!!! hahah :P

Och så sitter man nu med bara 10 dagar kvar till beräknat förlossningsdatum! Fan vad fort det har gått ändå på nått vis! :D

Blir så pirrig i magen när jag tänker på hur mycket kul som väntar framöver! Snart är jag mamma! Åh vilken underbar känsla!!! Im sooo freakin' happy, happy, HAPPY!!!! :D hihihi
Känns fantalastiskt!! :D

Nu ska jag snart ut med lillvovven!
Go'kväll på eder alla! ;)



Kommentarer
Från: Ramya

Finaste mamman kommer du bli <3 <3 <3

2012-03-21 @ 09:22:25
Blogg: http://ramya.webblogg.se/

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0