10 Mars 2012.

Idag hände två viktiga saker i mitt liv!
(Eller rättare sagt, en viktig och en mindre viktig men kul sak..haha..)

Ramya och Elias förlovade sig idag! Åh så glad jag är för deras skull!
Kul också att jag kände Elias innan Ramya träffade honom och att Ramya är en av mina bästa vänner! :love: :love: Så en massa grattis och lyckoönskningar till dem!!!! :D
(Det var alltså den viktiga grejen) :P

En mindre viktig sak men otroligt kul sak är att Loreen vann Melodifestivalen i år! Tack gode gud för att inte RaneMoroten, KnarkarFlinck eller FjårtizDanny vann! Då hade jag verkligen lagt ner melodifestivalen för gott!! Tro mig!!! :P

Jahaja, annars då?! Lillen har hicka just nu, det guppar i hela mig. Rätt mysigt ändå på nått vis. :) :love:

Imorgon eftermiddag kommer Ida hit! Ska bli supermysigt att träffa henne! Nu var det ett tag sedan sistens! :( :love:

Ska nog hoppeliihoppa in i duschen nu! Är trött som ett as!
Tjo flöjt och trevlig helg allihopa!

Kommentarer
Från: Ramya

Tack älskling!!!! :D <3 <3 Vi är mycket tacksamma för dina fina ord :D Vilken tur att du visste vem han var innan jag tog honom ;) hihi :D <3 <3

2012-03-10 @ 22:47:42
Blogg: http://ramya.webblogg.se/

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0