31 Januari 2012.

Shalalaa...!!!
Vi har fått en trea som vi flyttar in i 1 Mars! Vi har dessutom fått välja tapeter till den. Dem håller på att renoverar den nu, så när vi flyttar in är allt nytt och fräscht! GULDENS!! Känns så mysigt! Det blir liksom våran egna första lägenhet! ^^ Och så får våran lilla son ett rum direkt när han kommer hem från BB. Top Notch! ;)

Så idag har både jag och Ramya sagt upp våra lägenheter! Nu siktar vi båda på nått större!! ^^
Nu blir vi sambos på riktigt liksom! hihi


puss på min prins!

Just nu sitter jag på jobbet. Kör U4-svängen (Landet dvs. Vintrosa/Garphyttan) tillsammans med bettan.
Känns att man är gravid nu btw, jag måste typ kissa 1 gång i timmen. Jag brukade normalt sett kissa 2-3 ggr per dag förut. OM ni ville veta liksom.. haha..

Nu ska jag nog bubbla lite innan nästa larm trillar in.
Ha det gott alla ni därute! (och inne ofc!)


Byyyyyye!


Kommentarer
Från: Ramya

Det går så bra för oss :) hihi Så glad för eran skull <3 :) Pusss

2012-01-31 @ 09:54:31

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0