29 Februari 2012.

jAAAmAAAAn.
Inatt fick jag sånna där jädra förvärkar igen. Denna gång gjorde dem riiiiiiktigt ont. Så jag fick stå på knäna och luta armarna mot ryggstödet i soffan. Såg förmodligen inte riktigt klokt ut, men det kändes verkligen som att han var på väg. Jag bävar för smärtan som kommer att ske om några veckor.... buhu.. Måste säga att jag tycker kvinnor är riktigt tuffa som skaffar massor av barn. Jag har ju bara varit med om förvärkarna liksom, och bara dem känns ju!! Män skulle bara veta vad vi går igenom under graviditeten... hihi. Det enda dem får stå ut med är lite gnäll och hormoner. Det kan dem gott ha för att det ska jämna ut sig! ;) haha!

Imorgon ska vi hämta nyckeln till nya lägenheten i Sörby, och på lördag flyttar vi fullt ut! Ska bli sååå kuuuul! :D
Då ska det minsann monteras ihop barnsäng och måla om en byrå som ska vara i barnrummet. Åh vad Ullis kommer ha att göra. Tycker det ska bli supermysigt att få inreda ett bebisrum till min lilla son. Kärlek liksom :love:

Ska bli kul att få komma ut lite också, för börjar känna mig rätt "inlåst" här hemma då jag har fått order av läkare att hålla mig inomhus och vila för att inte sammandragningarna ska sätta igång. Men det blir sååååå långtråkigt! Det känns som att man är sjuk. Ni vet, när man går från Tv till dator till kylskåp till säng för att sedan gå till tvn igen ;) Fy fabian! :P Så nu händer det lite grejer!! Wiiiie! Ullis gör typ vågen! :D

Nu ska jag (för ovanlighetens skull) sätta mig framför tvn.... ;P

På återseende!
Trackback
RSS 2.0