17 Februari 2012.

Idag har jag varit hos läkaren, och nu är man sjukskriven 100%. Så absolut inget mer jobb på ett braaa taaag.
Känns skönt på ett sätt, för jag är absolut inte lika rörlig som förut, men också väldigt skumt. Man har ändå jobbat rätt intensivt sen man var 16... Så det här med att inte göra någonting på dagarna är faktiskt rätt långtråkigt. Hoppas det går fort tills lillen kommer så jag har någon att pyssla om. ;)

Bakade dessutom en äppelpaj. MM, gott!! Jag åt dock upp halva rätt själv.. får väl skylla på att jag äter för två..eller nått.. Men lätt värt det! ;) hihihi

Imorgon bär det av till Värmland! Ska hälsa på syrrorna. Vi ska fira Maria och Tilda! Myspys! ^^
Nu ska här segas ett tag till innan sista kvällsmaten och innan läggdags. Ska ju träffa mamma & pappa kl 10.30 imorgonbitti.


På återseende! ;)
Trackback
RSS 2.0