16 Februari 2012.

Idag var jag hos MVC återigen.
Och magen har växt 2 cm sedan förra veckan. Känns superduperskönt!
Nu ligger jag mitt på kurvan igen!
Snacka om att känna lättnad!..

Dessutom har Walle vänt sig, så han ligger med huvudet neråt, ryggen på vänstersida, armar och ben på högersida och rumpan upp mot mina tuttar :)
Mys. Han var inte riktigt fixerad än, men han satt ändå såpass fast så hon inte trodde att han skulle ligga i säte nått mer iaf.
Dessutom vägde jag mig. Buhuhuhu.... Det räcker så.... ;) Haha
Känner mig som hon i filmen "Titta han snackar". Ville nästan gråta lite. Har aldrig vägt så mycket i HELA mitt liv. Nu ligger jag på 65 kg. Jag brukar normalt väga mellan 45-50.. Så 15 Kg ändå.. Och det är 5 veckor & 2 dagar kvar. Kul.. jag kommer väl öka minst 5 kg till... ;)

Blir att tokköra Aerobics sen när jag orkar och kan. Dessa kilon ska bort. Boombangabang! haha


Mamma längtar såå efter dig plutten!!!!

Efter besöket gick jag och hälsade på Rosta Hemtjänst! Var kul att se några gamla arbetskollegor igen! :)
Dessutom jobbar ju Ramya där nu. hihi! När hon slutat så bjöd hon hem mig på lite fika! Och dessutom fick jag en sånhär söt chokladask som vi mumsade på! <3 Hela hon är min lilla sötsak! <3

    

Nu på kvällen ska jag bara ta det lungt. Sitter och poppar lite hårdrock och ballader var om vartannat.
Skön musik.
Nu blir det bubbelspel!
Tjing!

Kommentarer
Från: Enniie

Förstå hur mycket jag "buhuuade" när vågen visade 20+ när jag väntade äldsta grabben. ;) Att gå från 62kg och vara något smal, till över 80kg var INTE kul. ;)

2012-02-16 @ 23:16:47
Blogg: http://veeka.blogg.se/

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0