13 Februari 2012.

Idag har jag och älskling fått rätt mycket uträttat!
Vi gick upp vid 10, åt frukost och sen drog vi till Karlslund med Tyko för att ta en långpromenad.
Var ju lägenhetsvisning här i Markbacken, så vi ville ju gärna inte vara hemma ;)

Och i Karslund så övningskörde jag litegrann. Var väldigt kul att börja med det igen. Är dock väldigt ragglig IGEN, men den som övar lär sig som man brukar säga...eller nått... ;) haha..

Sen kollade vi film en sväng (eller vi kollade inte, för jag somnade ju i soffan.. host host). Efter det var det dags att hämta Sebbes dotter för att åka och bada i Hagabadet. Det blev ej så mycket bad för mig kan jag dock meddela. Jag såg mest ut som en flodhäst som flaxade runt ;) Fick sammandragningar av att röra på mig. Så jag satt på en stol och sebbe och idun fick bada.

Efter badet ringde jag Ann-Britt, en mycket söt arbetskollega, och frågade om hon var hemma. Vilket hon var. Så då åkte vi dit en sväng för att hämta en madrass och spjälsängsskydd åt Walle. Hon är ju så gullig som sparade det åt oss, och dessutom hade tvättat rent det. Ännu gulligare var att hon ska köpa ett påslakan till lillgrabben, för att hon hade sett ett med bilar på. Har man inte fina kollegor eller? :)

Dessutom har vi fått barnkläder och blivit erbjudna barnvakt av andra kollegor. Toppen och Tack säger vi! :))

Imorgon kommer kvinnan i mitt liv hem till oss på lunch, sen blir det girltalk! Känner mig så låst som inte får ta mig ut och hitta på saker längre. Så uppskattar verkligen när det kommer folk hit! :)

Nu ska vi kolla på en film innan läggdags! Puss på det och godnatt!

Kommentarer
Från: Ramya

Ses snart hjärtat <3 <3 :D hihi

2012-02-14 @ 10:56:39

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0