10 februari 2012.

Nu ska jag skriva lite kort om gårdagen.
Det hela började med att jag träffade Ramya vid 11. Hon blev med som sällskap till MVC för att mäta min mage. Ska ju liksom gå dit minst 1 gång i veckan fram tills förlossningen. Magen hade växt 1 cm sen sist, så nu är det 28 cm från blygdbenet upp till livmodertoppen.

Sen blev det fika på vårat vanliga ställe, Vardagsrummet. Mysmys!
Sen skulle jag möta Ida vid Tengvallsgatan.
Och på vägen det blev det flipp a lá Ramya & Ullis! <3





När Ida och jag möttes tog vi bussen till stan, för att sedan byta buss mot Hagmarksgatan!
För att kolla in min & älsklings blivande lägenhet. Men när vi väl närmade oss så hände lite saker som jag inte har lust om att skriva om här.
Det hela slutade iaf med att Ida fick följa med mig till förlossningsavd, och jag fick ringa älsklingen och säga att han skulle komma. Blev kvar där i 4 timmar pga väldigt täta sammandragningar. Ett tag trodde vi att det var dags att föda igår. Men icke, sammandragningarna avtog så tillslut fick vi åka hem.

Tusen tack till både Ida & Sebbe som var där med mig hela tiden! <3





Tackar också Ramya för att hon åkte hem och försökte gå ut med våran lilla odåga mitt i vårat lilla kaos! ;) <3

Nu ska jag laga lite blodpudding! Har typ sovit hela dagen!..hihi..
Puss på det och Glad påsk!


Kommentarer
Från: Malin-Kalles mamma

Men fy, verkar vara en busig kille ni ska få. Har du haft mycket problem med sammandragningar?



Såg att ni ska bo på Hagmarksgatan, vart? Där bodde jag o Pierre när vi flyttade ihop :)



Kram

2012-02-10 @ 21:59:11
Blogg: http://malinochskrutten.blogspot.com/
Från: Malin-Kalles mamma

22 maj är det BF enligt UL. Men enligt mina egna beräkningar så borde det vara en vecka senare :)

2012-02-10 @ 23:07:41
Blogg: http://malinochskrutten.blogspot.com/
Från: Ramya

ÄLskade bästaste <3 Tur att allt gick bra. Puss <3

2012-02-11 @ 11:06:54

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0