4 April 2012.

Idag fick Walle träffa Siv för första gången.
Verkade vara mycket mysigt att träffa en släktig, för han var väldigt lugn i hennes famn :)

Jag var iväg med honom till BVC också. Han har gått upp i vikt som han ska, växt på både längd och i huvudomfång. Så allt såg bra ut! Mamma Ullis är lättad! Fast iofs så hade jag väl inte förväntat mig så mycket annat då han äter som en häst!!!! Ja, det märks att han är min son... Här äter vi så vi växer på både bredd och längd... okej, mest bredd... ;) hihi

Vi fick massor av barnkläder från Joar, Vidar och Messi också. MYCKET uppskattat när man lever så fattigt som vi gör just nu! Meeeen, detta är sista månaden med trippelhyror! Nästa månad kommer kännas BETYDLIGT bättre :D Så ett stort tack till mina sysslingar Linda och Jossi som gav oss dessa kläder! Walle bockar och bugar! ;) :love:

Nu ska jag mata lilleman (tvångsmata rättare sagt, för nu måste ullis lätta på boobsen!! hahaha), sen ska vi krypa till kojs! Godnatt allesammans!






Kommentarer
Från: Ramya

hihi söta Walle :D De är klart han är mamma upp i dagen :D <3 <3 Puss på er!!

2012-04-05 @ 09:32:28
Blogg: http://ramya.webblogg.se/
Från: ida

lätta lite på boobsen till mina boobies ;) puss <3

2012-04-06 @ 09:44:55

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0