3 November 2011.

Igår var jag och sebbe på ultraljud.
Allt såg jättebra ut,
Vår lilla baby har tydligen en ovanligt fin ryggrad.
Det poängterade dem flera ggr.
Vi kollade även upp kön.
Och det visade sig vara en liten pojke.
Så jag kommer alltså bli mamma åt en son!
Såååå UNDERBART!!! :)
Han är tydligen en väldigt livlig kille.
För han låg inte direkt stilla i magen när dem skulle kolla så att allt var ok.
Det är mammas takter där! ;) haha

(Och nej, det var inte tvillingar som dem först trodde. Men jag är nästan lättad över det)


Namn är nästan redan bestämt.
Men det återkommer jag om en annan dag! hihi






Inatt ska jag jobba, så nu måste jag laga lite mat!
puusssshej!!

Kommentarer
Från: Ramya

hihi längtar såå <3 vill att han kommer ut nu!!! :D Massa puss hjärtat <3

2011-11-09 @ 13:01:57

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0