23 Maj 2011.

Hej hopp alla glada!
Vill börja med att be alla söta människor om ursäkt för att jag inte hört av mig till er.
Har jobbar extremt mycket på sistone, och även om jag älskar mitt jobb och mina kollegor så känner jag mig riktigt sliten. Känns som man går i trans typ hela tiden. Så när jag väl är ledig så har jag inte orkat lyfta på luren för att sitta och vara social med alla. Tyvärr, min hjärna har helst velat koppla bort allt, går helst på stand-by på ledig tid. hehe

Annars känner jag mig väldigt tillfreds med livet.
Känner mig lycklig.
Sådär lycklig som man har velat bli hela livet, men aldrig lycktas till 100%.
Och nu är jag 110% lycklig.
Men som jag brukar säga..; Den som väntar på nått gott, får vänta JÄVLIGT länge!!
Men lätt värt!! :D

Inatt ska jag jobba igen.
Ska vara på U3 med Lilian Frank.

Nu ska jag springa ner och hämta min tvätt!
Suck och pust och blätton blää!


Kommentarer
Från: Ramya

Du är så duktig som sliter <3 Bäst är du <3 Massa love till dig!!

2011-05-24 @ 10:06:34

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0