31 Juli 2011.

Igår fyllde Markus 18 bastar! Min lillebror börjar bli stooor! Finns ju en risk att jag stöter på honom på krogen numera...Creepy! :p haha

Iförrgårnatt så  jobbade jag, och efter första rondan så blev lemlem tvungen att köra in mig till akuten. Jag fick inte fram någon luft varken genom näsan eller halsen. Jag fick luftutvidgande sen var det bara att fortsätta jobba. Det visade sig att jag har början till kronisk astma och bronkit. SUGER APA. Och det som suger ännu mer är att folk hela tiden ska påpeka; "Ja, om du hade slutat med rökningen för ca 1 månad sedan iaf, så hade säkert detta inte hänt..."
Skitbra att folk måste påpeka det NU! För då känns det ju mycket bättre!! Tack liksom!

Så igårkväll var jag på pisshumör, hade det skitjobbigt med både andning och hostan, som tyvärr min Beltzebubb fick ut för..

Imorse när jag vaknade så står den en stor bukett blodröda rosor på mitt vardagsrumsbord.
Älskar jag honom eller gör jag?! Ehm.. JOO! <3



Im happy happy happy!
Är lite tårögd till och med... av lycka..

Har väl aldrig hänt förut. Aldrig någonsin!!..

Nu ska jag dricka te ch fruktsoppa med en stycket ostmacka!
Skål för det och för livet, men framför allt för kärleken!

Kommentarer
Från: Anonym

Älskade vän <3

2011-08-08 @ 11:43:50

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0