30 April 2011.

●▬▬▬▬▬▬♥ஜ♥۩♥ஜ♥▬▬▬▬▬▬▬●

Rod Stewart – Sometimes When We Touch

●▬▬▬▬▬▬♥ஜ♥۩♥ஜ♥▬▬▬▬▬▬▬●

Tomas Ledin – Helt galen i dig

●▬▬▬▬▬▬♥ஜ♥۩♥ஜ♥▬▬▬▬▬▬▬●

Ace of Base – Beautiful Life - Single Version

●▬▬▬▬▬▬♥ஜ♥۩♥ஜ♥▬▬▬▬▬▬▬●



Tre låtar som spelas mycket hemma.
Lite musiktips sådär.
Nu har jag jobbat inatt, och fick knappt en lugn stund igår.
Det är mycket på g.
Men det är väl så det ska vara?! :)

Igår blev jag med hem till Ramya en snabbis till E-tuna.
Hon skulle på föreläsning.
Så jag passade på att sova sålänge eftersom jag hade jobbat natt.
Oj jisses vilken skön säng hon har... haha, mjuuk och mysig!

Oooch snart är det sommar.
Vilket innebär att;

- Ramya är i Örebro
- Sommarschema 1 Juni - 31 Augusti.
- Ålandskryssning
- Turkiet, 1 Vecka

Plus mycket mer skojs!
Den listan kommer ju säkerligen fyllas på sakta men säkert :)

Men nu måste här sovas!
Somnar snart bokstavligen PÅ tangentbordet annars.

Ha en bra dag alla rara!


Kommentarer
Från: Ramya

Vilken sommar <3 Jag längtar såååå :D Pusss <3

2011-04-30 @ 13:03:58

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0