28 September 2010.

Jag har aldrig varit bra på långdistans
att kunna se mina mål
Vissa som kämpar kommer ingenstans
dom ges med mer än vad dom tål
Men även fast loppet varit långt nu
och terrängen är svår
så tror jag vändningen kan va pågång nu
Det kanske blir ett bra år

Tro, om inte jag så vem ska tro på mig?
Tro, tro på att allting ordnar sig


Jag kan va positiv och negativ
Jag kan se början och slut
Jag tror att allting kommer växelvis
man sätter in och tar ut
Jag har aldrig varit något för långdistanser
jag glömmer bort var jag ska
Jag tror det rör sig om en obalans här i de stegen jag tar


Tro, om inte jag så vem ska tro på mig?
Tro på att allting ordna sig
Tro, om inte jag så vem ska tro på mig?
Tro på att allting ska ordna sig


Det finns så många möjligheter
Längs den väg jag går
Om jag gör fel blir prioriteter
Har bara mig att skylla då att lita på och tro


Om inte jag så vem ska tro på mig
Tro, på att allting ordna sig
Tro, om inte jag så vem ska tro på mig
Tro, på att allting ordna sig

Tro, om bara allting ordnar sig
Tro, om bara allting ordnar sig
Tro, om bara allting ordnar sig
Tro, om bara allting ordnar sig


Kommentarer

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0