26 September 2010.

Hejsan hoppsan!
Idag var jag hemma hos mamma och pappa. De bjöd på kalops! Gott med hemlagad mat för ovanlighetens skull!;) Och husmanskost för den delen!
Sen skulle pappa iväg och handla lite, så jag blev med och köpte saker för att fylla på min kyl och frys. Det behövdes kan jag säga. hehe


Skulle haft inflyttningsfest i fredags också, men efter jobbet mellan torsdagnatten och fredagmorgon så blev jag sjuk. Gick hem med feber och halsont. På fredagkväll kände jag att det var halsfluss jag fått. Jäkla skit!
Så där satt jag, hemma, och kollade på Doobidoo medans normalt folk var ute och roade sig på löninghelgen och allt. Men men, jag hade ju iaf chips och te! *Jippi* :P


Ska till läkaren imorgon också, för att kolla mina jäkla leverfläckar! Vad trött jag är på att gå till Vårdcentralen. Känns som att jag har klippkort där typ. Suck!
Meeen, det roliga är att jag ska köpa tv imorrn!!! Jiippi! Så får jag liiite större en min 8:a tums jag har nu typ.. haha, nej så liten är den inte, men jo, den är liten :P


Nu måste jag hoppa in i duschen, och sen blir det läggdags!
Ha det fint!
pussiluss!


Kommentarer

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0