27 November 2010.

Usch vilken kamp det är att försöka gå vidare.
Saknar ju dig hela tiden Nimo-ponken :(

Men för att iaf försöka så hade Ida och jag en trevlig eftermiddag igår.
Det hela började med att jag färgade håret igår. (Svart underhår)
Idag blir det fortsättning. Antingen knallrött överhår eller mörkbrunt.
Får se vad jag tycker sen när jag vaknar!;)
Sen iaf så åkte Jag till lilla Idis.
Då blev det en piercing!
En "conch-piercing".
Den sitter i örat. Men vet inte hur jag ska förklara vart den sitter.
Så om ni är jätteintresserade, så sök på google eller nått!;)
Det gjorde... ont. Men inte alls så farligt som jag trodde.
Gick ju över på 10 sek typ.

För att belöna oss själva sen, så blev det Mcdonkan!
Yaay!
(Ja, vi förtjänade faktiskt det, det gör man jämt när man varit duktig och piercat sig, haha!)

Så nu har man fått en liten makeover.
Och en sån sak för en tjej gör en faktiskt på lite bättre humör.
Iallafall för stunden, eller några dagar framöver.
Inatt har jag jobbat 21.30 - 07.15, så nu måste jag sova.
Är liiite trött!:)

Sov gott till mig själv och godmorgon på er andra!
Ha det guldens!

Kommentarer
Från: Kenjii

Det är en kamp gumman.. Man glömmer inte över en natt, sorgarbete tar ett tag <3

Hoppas du mår bättre i övrigt gullet.. Saknar dig som #¤%&/ ska du veta.... Kram <3

2010-11-28 @ 01:36:03
Från: Kenjii

Du vet vart jag finns om du vill prata <3 tillägga

2010-11-28 @ 01:36:44

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0