16 November 2010.

Vill bara förklara gårdagens inlägg.
Vi trodde att vi skulle få avliva Nimo igår!
Vi åkte till Strömsholm eftersom att Nimo inte alls mådde bra!
Det visade sig att han hade ett för stort hjärta! Och vätska i den vänstra hjärtklaffen!
så nu äter min lilla bebis Furix! (Vätskedrivande)
Så han får bort vätskan i hjärtat!
så nu mår han mycket bättre igen! :)
Tack gode gud!
Jag är så himla blödig när det gäller mina egna djur!
Det är ju mina bebisar liksom! :)
Så nu är läget under kontroll igen!
Och jag dricker vin och firar med en god tacogratäng som jag gjort helt SJÄLV!
haha! Till och med Adam tyckte den var god! 10 poäng till mig!

Nu är det myskväll som gäller!
Hoppas ni mår lika bra som jag gör!

 


Kommentarer

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0