26 Maj 2010.

Idag har jag jobbat från 7-16. Och imorse hände värsta tänkbara sak! Jag FÖRSOV MIG!!! Brukar nästan aldrig hända! Jag vaknade kvart i sju med världens jäkla ryck! Det värsta är ju egentligen att man aldrig hinner att vakna, utan man springer liksom i någon slags trans till jobbet. Sen när man väl är framme och sätter sig ner i några minuter så är det precis som att man kommer på att man är sjuuukt trött! Usch!
Får bli skärpning! Ska ställa alarm både på klockradion OCH mobilen i fortsättningen tror jag.

Vad har annars hänt under kvällen då?! Hm..
Var ute med Catrine och tog en promenad runt Hjärsta, var skönt att gå i det ljumma och fina kvällsvädret!
Ida mötte upp oss sen efter promenixen och tog en ciggish med oss! Myspys!

Kollade btw på ESC semifinal 1 igår. Och alla låtar är ju verkligen usla, till och med Sveriges! Eller usel är den väl kanske inte, men tycker inte den passar in i detta sammanhang! "This is my life" passar bättre in som en poplåt som man hör på radion typ..
Men Tysklands bidrag är bra! De enda som sticker ut och som har lyckats med att få till en bra låt! Så heja Tyskland säger jag bara!




Kommentarer

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0