25 Maj 2010.

Vilken dag alltså!
2 händelser på en och samma dag.
En tragisk och en rolig!
Vi kan ju börja med den tråkiga..

Alfons dog idag, vi anar att han fick en blodpropp.
För han liksom "hasade" sig fram med hjälp av framtassarna :'((
Han blev bara ett år. Min lilla bebis! ♥
Vila i frid Affe! :(





Den roliga händelsen är att min stora bebis fyller 13 år idag!
Så om man räknar rätt, så blir han 91 bast idag!
Gammelfarbror alltså! ;-)
Så massa grattispussar till honom!






Så det är ganska blandade känslor idag med andra ord!
Uff, jag är ju en sån djurvän så det är såå hårt och jobbigt att se när de går bort :(
Vi ska väl åka ut och begrava honom i eftermiddag!
Sen för att försöka tänka på annat så ska jag baka en rulltårta till Nimo!
Men nu ska jag stryka!
Hejsvejs!

Kommentarer
Från: Robin

Söt gammal farbror :)

2010-06-11 @ 13:49:07
Blogg: http://robinwinberg.blogspot.com

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0