20 Maj 2010.

Igår sprang jag vårruset med jobbet!
Jaa.. jag sprang faktiskt!
Det finns ju fyra stycken led man kan välja, i det första ledet är typ elitidrottare, i andra ledet är det "vanligt" folk som springer, i tredje ledet joggar man lite lätt eller går, och i fjärde ledet så går man i lugn och ro.
Jag och en jobbarkompis trodde att vi skulle hamna i andra eller tredje ledet, men när vi väl står i världens klunga med folk så säger dem; "Och ni som står här har tränat regelbundet i minst ett år minst 1 timma om dagen.."
Ni kan ju fatta min min?! Där står jag i världens taggaste folkmängd.. Och jag som tänkte GÅ!
Och det är en ren omöjlighet att ta sig ut ur mängden, så det var ju bara att haka på.. haha.
Jag sprang non-stop från Gustavsvik till videobiljarden, sen höll jag bokstavligen på att DÖÖÖ! Jag var tvungen att gå några minuter.. det värsta var väl att folket som sprang där var ju så jäävla taggade, så när man stannade så "blockerade" man ju för dem, så dem blev ju skitsura.. haha.

Meeen, jag sprang 5 km på 37 min! det är fan REKORD!
Polisskolan nästa! haha ;)


(Agneta, jag och Birikti efter vårruset på picknicken..)



Imorgon blir det Öbo-konsert i konserthuset!
Osten af Mozzarella (Fredrik Engström), Nikola Sarcevic och Anna Sahlene kommer ju att vara med också!
Ska bli ruggigt kuul!


Men nu ska jag ut i soowlen!
Måste bli lite brun!

Tjingeling!


Kommentarer

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0