2 Maj 2010.

Jag kom att tänka på en rolig grej imorse..
En bebis är ju mindre än föräldrarna, det har typ alla levande fattat, alla utom gråsparven!!! Har ni tänkt på att den lilla fågelungen är lika stor som sin mamma/pappa, fast burrigare? Ser ju helknäppt ut.. hahah!

Tänk er en människa, en mamma, och så en stor och tjock unge på två meter... Hahahah! Kul jag har... *asg*


Jaja, till lite allvarliga saker nu då..
Har jobbat hela förra veckan och nu i helgen, och imorgon är det bara att hoppa på't igen!
Jaja.. får se fram emot kryssningen som blir nästa helg!!! =D
Ska bli skitkul!!
Och att få träffa Robin igen ^^, hihi


Förövrigt så har jag STORSTÄDAT hela mitt rum!
Alltså, det går inte ens att beskriva hur mkt jag städat!
Har dammsugit och dammat varenda list i rummet, spritat in listerna!
Har dessutom tvättat typ allt.. haha
Har tvättat täcke, kuddar, överkast, gosedjur (ja, jag har fortfarande sånt på sängen..) och kläder!

Känner mig väldigt duktig, måste nästan berömma mig själv lite! haha
Detta ska jag fira med en tidig kväll, så jag är pigg tills imorgonbitti! Yaay!

Nu ska jag ner i tvättstugan och hämta det sista!
Ha det så bra alla därute i vilda världen! ^^




Kommentarer

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0