27 Juli 2010.

  • Nu ska jag bara skriva en ointressant lista på vad jag har handlat för torrvaror hittills.
    (Det är verkligen bara för min egen skull, och denna kommer att fyllas på under månaden.
    Och det är bara för att jag ska ha någorlunda koll på vad jag har köpt, för jag håller ingen koll på lappar.
    Så nu vet ni det. Så ingen idé att läsa för er egentligen, om ni inte är EXTREMT intresserade på vad jag handlar, haha!)

    MAT:
    Havregryn
    Strösocker
    Flingor
    Knäckebröd
    Lasagneplattor
    Vetemjöl
    Bakpulver
    Vaniljsocker
    Varma Koppen
    Ströbröd
    Makaroner
    Salt
    Grillkrydda
    Riskakor
    Te
    Marmelad
    Brunsås
    Béarnaisesås
    Nudlar 2 pkt

    ANNAT:
    Tvål
    Diskmedel
    Schampo x2
    Balsam x2
    Aluminiumfolie
    Plastfolie
    Avfallspåsar
    Fryspåsar 2l, 3l & 5l.
    Tandborste
    Tandkräm
    Rakhyvlar
    Jif
    Disksvampar
    Disktrasor
    Allrengöringsmedel
    Mr muscle
    Gummihandskar
    Bakplåtspapper
    Diskpropp
    Slaskskrapa
    Tandpetare
    Airfresher
    Handsalva
    Handsprit

    INREDNINGSGREJER:
    5-pack galgar
    Matlåda
    Badrumsmatta
    Toaborste
    Besticklåda
    Besticklåda-Disk
    6-pack glas
    Duschdraperi

Kommentarer
Från: Risse

Spännande :P Klart man är nyfiken på vad du handlar

2010-07-28 @ 10:06:17
Från: Jordnöten

Ingenting du glömt i din lista ?

2010-07-29 @ 00:31:26
Från: Ulrika

Nej jag vet inte, vad skulle det vara? :p

Jag är ju dessutom inte klar med allt.. haha

2010-07-29 @ 08:03:29
Blogg: http://unikaulrika.blogg.se/
Från: Kenjii

Min uteslutningsförmåga säger att där det står "x2" så hade som extrapris i butiken.. :P



för övrigt en väldigt låååååååååååång lista... sen måste jag ju få hävda att du är ute i vääääääääääldigt god tid alltså... när jag flytta hemifrån så köpte man typ sånt där samma dag som man flytta eller dan innan :)

2010-08-02 @ 12:13:31
Från: Arnold

Har du slutat handla ?

2010-08-03 @ 19:10:12
Från: Ulrika

haha nej kenny, faktiskt inte, utan för att det är bra att ha sånt tråkigt hemma ifall det skulle krisa! ;)



Och Arnold, jag har bara tagit en paus, men nu är jag på g att fylla på listan igen.. För du är ju säkert sååååå intresserad?! ;p

2010-08-09 @ 16:45:08
Blogg: http://unikaulrika.blogg.se/

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0